Abs pentru a elimina grăsimea burtă, Moduri de a elimina grăsimea din burtă


Avertizare Tranzacționarea grăsimii stomacale pentru un pachet de șase este mai degrabă un proces în doi pași decât lansarea într-o serie de abdomene, răsuciri și alte exerciții care vizează abs.

Exercițiile abdominale pot întări și tonifica nucleul, dar nu există nicio modalitate de a reduce grăsimea abdominală.

Account Options

În schimb, trebuie să vă reduceți grăsimea corporală totală prin dietă și exerciții fizice dacă vreți să sperați să vedeți burtica aceea tonifiată. Reducerea grăsimii corporale Pasul 1 Eliminați excesul de calorii din dieta dvs. Deoarece 1 kilogram de grăsime conține 3. Pe măsură ce pierdeți în greutate, reduceți grăsimea corporală, ceea ce vă poate ajuta să tăiați talia.

Reducerea grăsimii corporale

Pasul 2 Alegeți cereale întregi decât cele rafinate. Produsele din spray de ardere a grăsimilor de ovăz, orez brun, orz, bulgar, grâu și alte cereale integrale obișnuite vă pot ajuta să eliminați mai eficient grăsimea din burtă.

Pasul 3 Bea apă peste alte băuturi.

pierde greutatea rapidă timp de o săptămână

Apa nu numai că îți potolește setea, dar îi lipsește și caloriile. Consumul de sodă, suc, bere sau alte băuturi care conțin calorii vă pot sabota obiectivele de slăbire prin creșterea aportului caloric. Pasul 4 Creșteți-vă nivelul de activitate fizică făcând exerciții cardio în majoritatea zilelor săptămânii. Un obiectiv bun este cel puțin 30 de minute de cardio intens intens, cum ar fi înotul, mersul cu bicicleta, mersul pe jos sau dansul.

  1. Centrul de slimming din kanpur
  2. Moduri de a elimina grăsimea din burtă. 11 modalităţi eficiente de a elimina grăsimea de pe burtă
  3. Ce tip burner de grăsime sunt eu

De asemenea, puteți crește intensitatea antrenamentului pentru a arde mai multe calorii, ajutând la atingerea deficitului caloric necesar pentru a pierde grăsimea din burtă.

Pasul 5 Incorporează antrenamentul de forță în abs pentru a elimina grăsimea burtă de antrenament.

Ridicarea greutăților libere, utilizarea aparatelor de greutate sau chiar încercarea benzilor de rezistență vă poate ajuta să adăugați mușchi la rama dvs. Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile, deci creșteți efectiv numărul de calorii pe care corpul le folosește pe tot parcursul zilei.

Cum să scapi de grăsime acasă

La fel ca și creșterea nivelului de activitate fizică, acest lucru vă poate ajuta să atingeți acel deficit de calorii pentru a elimina grăsimea de pe stomac. Tonifierea Abs Pasul 1 Programați timpul în fiecare antrenament pentru exerciții abdominale. Ridicările cu două picioare vor viza țesutul inferior al abdomenului, transversul abdominal. Intinde-te pe podea pe spate.

Moduri de a elimina grăsimea din burtă

Așezați-vă mâinile, palmele în jos, sub sacrum. Ridicați ambele picioare simultan la un unghi de 90 de grade. Coborâți-le încet înapoi. Lucrați până la 10 lifturi pentru picioare în timp.

  • Diagnostice Odată cu vârsta, femeile nu dezvoltă numai ridurile, ci și excesul de grăsime, în special în abdomen.
  • Grăsimea din burtă legată de vârstă la femei - cum poți scăpa (elimina) acasă - Diagnostice - June
  • Pierderea în greutate rezultatele cu duromine
  • Pierde burta grăsime câștiga abs rapid |
  • 5 sucuri care elimină grăsimea abdominală - Doza de Sănătate, Comentarii
  • ABS pentru a elimina de grăsime author by Coyote Primul tip de chirurgie, cel care este utilizată pentru probleme de disc este angajat pentru acei pacienti care sufera de compresie de nervi.

Pasul 2 Lucrați câteva ascensoare pelvine în rutina ab. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti la un unghi de 45 de grade.

ABS pentru a elimina de grăsime

Așezați-vă brațele în lateral, apoi strângeți abdomenele. De acolo, ridicați șoldurile și fesele departe de podea. Așteptați pentru o respirație sau două, apoi reveniți la poziția inițială.

pierde greutatea cx

Pasul 3 Contracarați ascensorul cu înclinări pelvine. Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți la un unghi de 45 de grade și brațele în lateral. Trageți butonul buric către coloana vertebrală până când spatele este întins pe podea.

În același timp, înclinați bazinul în sus.

slăbește o sens

Țineți această poziție timp de cel puțin două respirații și reveniți la poziția inițială. Pasul 4 Încercați să folosiți o minge de fitness pentru a vă varia antrenamentul abdominal. Așezați-vă pe o minge de fitness, așezând picioarele la o lățime de șold separată pe podea. Îndreptați-vă spatele și lăsați-vă mâinile pe piept, la fel ca în cazul creștetelor. Strângeți abs și lăsați-vă încet înapoi. Așteptați pentru o respirație sau două și reveniți la poziția inițială.

pierde în greutate 240 de lire sterline

Pasul 5 Implicați-vă părțile laterale încorporând o răsucire a trunchiului în această rutină. Deși există multe variante, versiunea standard vă face să stați în poziție verticală, cu o greutate mică în mâini. Rotiți trunchiul spre dreapta, reveniți la centru, apoi rotiți spre stânga. Bacsis Alimentele care conțin grăsimi trans sunt mai susceptibile de a provoca creșterea grăsimii în secțiunea medie decât alte alimente, așa că tăiați aceste grăsimi din dieta dumneavoastră.

pierdeți în greutate brațele mele

Avertizare Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice abs pentru a elimina grăsimea burtă sănătate.