Cum să ardeți grăsimea ca un culturist, Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara


poate u pierde in greutate pe zyprexa centrul de scădere în greutate tettenhall

Folosiți acest program de pregătire de o lună pentru a vă sfărâma rapid! Sponsorizat de: Când vine vorba de arderea grăsimilor corporale, dieta și cardio sunt cu siguranță importante, dar modul în care te antrenezi poate avea un impact uriaș asupra cantității de grăsime pe care o scade.

Cum se arde grăsimea organică. Cum să arzi grăsimile în acest fel? | Sunt culturism

Există cinci variabile principale de antrenament pe care le puteți manipula pentru a crește cantitatea de grăsime pe care o ardeți la ridicarea greutăților. Dacă încorporați aceste variabile în mod corespunzător, veți avea un program de antrenament care arde simultan grăsimea în timp ce construiți mușchi slabi și rezistență. Mai jos, veți găsi programul meu de antrenament Feel the Burn, care va maximiza potențialul de atenuare a grăsimii corpului.

Ardeți Variabila 1: Selectarea exercițiilor Cercetările sugerează că, în comparație cu exercițiile de mașină sau cu mișcări de izolare cu o singură articulație, exerciții multiple de greutate liberă, precum ghemuțe, presă de banc, presă de umeri și rânduri îndoite maximizează numărul de calorii arse.

Acest lucru se datorează probabil faptului că exercițiile cu mai multe articole folosesc mai multe grupuri de mușchi, inclusiv mușchi de asistență și stabilizator, cum ar fi cum să ardeți grăsimea ca un culturist triceps, umăr și spate, care ajută la o mișcare, cum ar fi presa de bancă.

Cu cât folosiți mai mulți mușchi, cu atât ardeți mai multe calorii.

Muschi vs Grasime

Un studiu prezentat la reuniunea anuală a Asociației Naționale de Forță și Condiționare din a arătat că subiecții au ars cu aproximativ 50 la sută mai multe calorii făcând ghete de barbell decât atunci când făceau prese pentru picioare.

De asemenea, dacă unul dintre obiectivele dvs.

veți pierde în greutate după oprirea depunerii purium pierderi de pierdere în greutate

Un studiu brazilian a descoperit că subiecții care efectuează bucle de barbell în picioare au demonstrat o creștere a frecvenței cardiace cu 10 la sută în comparație cu cei care fac buclele predicatoare așezate. În mod rezonabil, se poate aștepta ca o frecvență cardiacă mai mare să conducă la arderea caloriilor mai mare.

Aceasta înseamnă că fiecare exercițiu pe care îl faceți trebuie să stea în picioare? Desigur că nu.

pierde durerea toracică în greutate enzime naturale pentru pierderea în greutate

Doar ține cont de exerciții care pot fi făcute atât pe scaun, cât și în picioare, cum ar fi buclele cu gantere și presele pentru umeri și optează pentru varianta în picioare atunci când cauți cel mai mare efect de ardere a grăsimilor. Variabilă 2: seturi grele ard mai multe calorii Ei bine, acest lucru este parțial adevărat. Pe de altă parte, mai multe studii au arătat că atunci când ridicați greutatea mai mare pentru mai puține repetări, puteți arde mai puține calorii în timpul antrenamentului, dar veți arde mult mai multe calorii atunci când antrenamentul va fi încheiat și vă continuați ziua.

Să mă usuc ca culturist

De fapt, cercetările au arătat că atunci când te antrenezi cu greutăți mari care te limitează la 6 repetări pe set, creșterea ratei metabolice pentru două zile complete cum să ardeți grăsimea ca un culturist antrenament este mai mult decât dublul impulsului de cum să ardeți grăsimea ca un culturist utilizarea greutăților mai ușoare care îți permit să completezi 12 repetări pe set.

Deci, ce să faceți: Ridicați greu sau mergeți ușor? Răspunsul este, amândoi! Acest program vă oferă tot ce este mai bun din ambele lumi, folosind greutate grea pentru mai puține repetări la unele exerciții și greutate foarte ușoară pentru repetări mari la altele. De asemenea, s-a demonstrat că exercițiile de rep-rap stimulează rata metabolică după încheierea unui antrenament. În antrenamentele de mai jos, v-am făcut să începeți fiecare grup de mușchi major, cu antrenament exploziv-rep, cum ar fi push-up-uri de putere și prese de herbaslim recersi de bandă, pentru a obține beneficiile de ardere a grăsimilor ale repetărilor rapide.

Pentru toate exercițiile de bandă, veți efectua repetiții cât mai rapid și explozibil.

CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI - 2021

Chiar dacă a te înclina este o prioritate ridicată pentru tine, totuși nu trebuie să renunți la puterea ta. Puteți încă să vă antrenați greu și să ardeți mai multe calorii în sală - și după ce plecați.

grăsime arzător rău pentru tine scorul de pierdere în greutate inexplicabil

Doar asigurați-vă că vă mențineți perioadele de odihnă sub 1 minut. Perioadele scurte de odihnă îți vor afecta puterea într-o oarecare măsură pe seturi succesive, dar vei plăti cu greutatea suplimentară pe care o vei putea pierde.

kandungan gizi lmen pierde greutatea căpșunile vă fac să pierdeți în greutate

Feel the Burn oferă suporturi de 30 de secunde pe seturi drepte, cu greutăți ușoare. Ardeți varianta 5: dezlănțuiți supersetele! Supersetele implică efectuarea a două exerciții din spate, fără a vă odihni între ele.

Este antrenor personal și instructor de fitness din Acest articol conține 12 referințe, care pot fi găsite în partea de jos a articolului. În acest articol: Urmărirea unui plan Schimbarea dietei Schimbarea articolelor legate de rutină Resurse Dacă doriți să vă uscați ca culturist, scopul este să ardeți grăsimi, păstrând în același timp masa musculară. Pentru a face acest lucru, trebuie să reduceți numărul de calorii pe care le consumați, astfel încât corpul dvs. Acest proces este anormal pentru culturisti, deoarece aceștia mănâncă de obicei o cantitate mare de calorii, astfel încât să poată construi mai multă masă musculară.

Cercetătorii de la Universitatea Syracuse au avut subiecți de sex masculin efectuarea a două antrenamente care au inclus exerciții toracice, spate, biceps, triceps, quad și hamstring. Prima dată, subiecții au efectuat seturi drepte cu o pauză de 1 minut între seturi.

A doua oară, aceștia au urmat abordarea de tip superperset. În antrenamentul Feel the Burn, folosesc superseturi pentru fiecare grupă musculară importantă.

  • CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI -
  • Ardeți cel mai gras, construiți cel mai mult mușchi - Culturism
  • Slimming key chey lime pie
  • Nu pot arde grăsimi pe părțile laterale ale burții - forum de arte marțiale, sport
  • Piercingul piercing ajutați la pierderea în greutate

Simțiți antrenamentul de ardere Urmați acest program de antrenament timp de săptămâni. Și din moment ce nu te poți antrena ca un profesionist și să mănânci ca un porc pentru a pierde grăsimea corporală, nu uita să urmezi o dietă bună în timp ce urmezi acest plan.

Noutati in Culturism - Sponsorizari

Ați putea fi, de asemenea, interesat de postul intermitent, stilul meu preferat de a mânca. Faceți toate cele patru antrenamente consecutiv pe parcursul a patru zile. Odihnește-te în a cincea zi, apoi începe din nou în a șasea zi și continuă în acest mod.

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara

Referințe Tower, D. Întâlnirea anuală a forțelor și condiționării naționale, Las Vegas, Oliveira, A. Poziționarea pierde răzbunarea în greutate timpul exercițiului flexor al cotului de rezistență afectează activitatea electromiografică, ritmul cardiac și efortul perceput.

Efectele lungimii intervalului de odihnă asupra performanței acute a presei de pe bancă: influența genului și a forței musculare.

Børsheim, E. Efectul intensității, duratei și modului de exercitare asupra consumului de oxigen post-exercițiu. Medicina sportivă, 33 14 Oliveria, A. Jurnalul de forță și condiționare a cercetării 23 3 Kelleher, A. Costurile metabolice ale supersetelor reciproce în raport cu exercițiul tradițional de rezistență la adulții tineri activi de recreere.

victoza mă face să pierd greutatea pierderea în greutate wayne marardle