Pierdere în greutate mingea de stabilitate


Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Adăugarea de exerciții de minge elvețiană la antrenament este ca și cum ai adăuga un catalizator la o reacție. Aceste bile ușoare și sălbatice vă ajută să vă formați, îmbunătățind echilibrul și flexibilitatea și întărind corpul.

  • Ţintă - Glutei, quads, hamstrings și partea inferioară a spatelui.
  • Bacsis Bilele de stabilitate nu sunt doar piesele de mobilier de birou pe care le folosește colegul tău.

Antrenorii de fitness cred asta Exercițiile de minge elvețiană au un avantaj vizibil peste alte instrumente de fitness sau antrenament cu propria greutate corporală.

Trebuie să știi cum să folosești o minge elvețiană pentru a profita de toate beneficiile sale. În caz contrar, veți vedea zero rezultate și vă puteți răni.

Folosind o minge de exerciții dacă sunteți supraponderal sau obez by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter O minge de exerciții este una dintre cele mai bune echipamente pe care le puteți folosi pentru toate tipurile de activități - forța de bază, echilibrul, stabilitatea, antrenamentul în greutate și chiar cardio. Deși inițial a început să fie folosit în terapia fizică, exerciții au descoperit că adăugarea unei mingi la rutina dvs. Unii exerciții fizice se pot mira, totuși, dacă este sigur să folosiți o minge de exercițiu dacă sunteți supraponderală sau obeză.

În acest articol, veți găsi pași detaliați pentru a face exerciții de minge elvețiană pentru partea superioară a corpului, partea inferioară a corpului și nucleul, seturile și repetările și multe altele.

Citiți mai departe. Ce este mingea elvețiană și cum funcționează? Mingea elvețiană este, de asemenea, cunoscută sub numele de minge de exercițiu, minge de gimnastică, minge de echilibru, minge de gimnastică sau minge de piesă.

Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate

Este moale și vine în diferite dimensiuni. Este fabricat din elastic și umplut cu aer. A fost dezvoltat de Aquilino Cosani, un producător italian de materiale plastice și era cunoscut sub numele de gimnastik.

pierdere în greutate mingea de stabilitate pierderea în greutate cu viermi

Inițial, a fost folosit pentru reabilitarea fizică, dar în anii șiterapeuții americani au început să folosească aceste mingi în arena atletică. Mai târziu, aceste bile au devenit un instrument cheie în industria fitnessului. Mingea elvețiană funcționează acționând ca o mașină de suprafață, pierde greutatea în umeri mai întâi și antrenament. Instabilitatea unei mingi rotunde saltante funcționează pe toate grupele musculare majore și minore din corpul dumneavoastră.

De asemenea, adaugă rezistență mișcării, făcându-vă astfel să folosiți forța și puterea musculară pentru a finaliza exercițiul. Exercițiile elvețiene cu bile lucrează pe un mușchi adânc de bază, abdominisul transvers. Avantajele adăugării de exerciții cu mingea elvețiană la rutina de antrenament sunt că vă ajută să vă construiți un nucleu puternic și să obțineți abdomen plat sau burtasă îmbunătățiți echilibrul și să reduceți durerile de spate și gât 123.

Iată 30 de exerciții de minge elvețiană pe care le puteți încerca.

How to Do Quality Assurance in Agile Project Management - Q\u0026A with Manuel Pistner \u0026 Daniel Guaper

Cele mai bune 30 de exerciții elvețiene cu bilă sau bilă de stabilitate Încălziți întotdeauna înainte de a începe orice exercițiu. Iată o rutină de încălzire pentru dvs. Încălzire Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de 10 repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel pierdere în greutate mingea de stabilitate 2 seturi de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Cercuri de gleznă - 1 set de 10 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Să începem cu exercițiile de minge elvețiană pentru partea superioară a corpului.

Minge de fitness pentru pierderea în greutate: 7 exerciții pentru a efectua cu o minge elvețiană

Exerciții cu mingea elvețiană a corpului superior 1. Extensia Swiss Ball Dumbbell Tricep Ţintă - Triceps, biceps, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, umeri, miez și glute. Pași Apuca ganterele și stai pe mingea de stabilitate.

pierdere în greutate mingea de stabilitate pierderea completă a greutății cookie

Mergeți înainte și asumați-vă în poziție culcat. Partea superioară a spatelui trebuie să se sprijine pe minge, tibiile trebuie să fie în unghi drept cu coapsele, iar picioarele plate și la lățimea umerilor, aliniate cu genunchii. Păstrați-vă glutele și nucleul cuplate și șoldurile în linie cu partea superioară a spatelui.

Ridică-ți mâinile deasupra capului. Respirați, flectați coatele și lăsați încet antebrațele până când ganterele sunt aliniate cu urechile.

Folosind o minge de exerciții dacă sunteți supraponderal sau obez

Asigurați-vă că coatele sunt îndreptate spre tavan atunci când vă fluturați mâinile. Expirați și împingeți antebrațele în sus și extindeți mâinile înapoi deasupra capului. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări Odihnă - 90 secunde 2. Swiss Ball Tricep Dip Youtube Ţintă - Triceps, biceps, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, glute, ischiori, umeri și viței.

pierdere în greutate mingea de stabilitate femeile cele mai bune efecte secundare arzător de grăsime

Pași Dacă sunteți începător, împingeți mingea într-un colț și stabilizați-o. Așezați-vă deasupra mingii și puneți-vă mâinile pe ea, chiar lângă fese.

PRO ȘI CONTRA DE A STA PE O MINGE DE STABILITATE - EXERCIȚII ȘI ANTRENAMENTE - 2021

Îndepărtați-vă picioarele și susțineți-vă corpul pe călcâi și pe palmele care împing ușor în bila de stabilitate. Shinele ar trebui să fie la aproximativ 60 de grade cu coapsele. Încet, îndepărtează-ți fesele de mingea de stabilitate și coboară până când sunt pe punctul de pierdere în greutate mingea de stabilitate atinge podeaua.

Menținându-vă nucleul angajat, reveniți și repetați. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări Odihnă - 90 secunde 3. Swiss Ball Rear Deltoid Row Youtube Ţintă - Spatele umerilor, bicepsului, flexorilor și extensorilor încheieturii mâinii, hamstrilor, fesierilor și nucleului. Pași Culcă-te pe burtă pe mingea elvețiană.

  • Tehnici adecvate de bile de stabilitate Cunoașteți mingea de stabilitate ca echipament de exercițiu folosit pentru antrenamentele de forță, îmbunătățind echilibrul și stabilitatea.
  • Pierdere în greutate ROmedic Pierdere în greutate gaia.

Sprijiniți corpul inferior pe degetele de la picioare. Țineți o ganteră în fiecare mână și pierdere în greutate mingea de stabilitate greutatea corpului să cadă pe mingea elvețiană.

Ține-ți gâtul în linie cu coloana vertebrală. Extindeți brațele lateral, îndoiți puțin coatele și ridicați brațele până când acestea sunt în linie cu umerii. Strângeți și contractați omoplații. Pauză o secundă și coboară încet brațele. Seturi și reprezentanți - 2 seturi de 15 repetări Odihnă - 60 secunde 4. Pași Așezați-vă pe mingea elvețiană și țineți o ganteră în fiecare mână. Mergeți înainte și sprijiniți partea superioară a spatelui pe mingea elvețiană.

Sfat de pierdere în greutate Pierdeți grăsimea din burtă cu o minge de stabilitate De Tania Tarafdar Actualizat: marți, 8 septembrie Stabilitatea vă poate face antrenamentul mai distractiv și mai eficient, astfel încât să ardeți mai multe calorii. Dacă doriți să scăpați de grăsimea din burtă, o modalitate excelentă de a accelera procesul este de a lucra cu o minge de stabilitate. O minge de stabilitate, cunoscută și sub numele de minge elvețiană, este un instrument excelent pentru a face exercițiile de bază, cum ar fi crunch-urile și flotările, și mai provocatoare. Antrenamentul antrenant al mingii tonifică mușchii ab, oblici și inferiori ai spatelui, făcându-i să lucreze mai mult pentru a vă menține echilibrat pe minge. Acesta vizează nu numai miezul, ci și grăsimea care acoperă mușchii din zonă.

Ține-ți picioarele plate pe pământ, fesierele în linie cu coapsele și partea superioară a corpului, ca și cum ai face legătura. Angajați-vă nucleul. Țineți ganterele la nivelul pieptului, cu brațele în unghi drept, cu antebrațele și palmele orientate înainte.

Expirați și apăsați greutatea în sus și întindeți mâinile chiar deasupra pieptului. Inspirați și coborâți ganterele înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări Odihnă - 20 de secunde 5.

Pași Stai pe mingea elvețiană. Ține-ți picioarele plate pe pământ și ține o ganteră în fiecare mână chiar lângă marginea umerilor.

pierdere în greutate mingea de stabilitate îmi pierd greutatea în perioada mea

Țineți palmele orientate înainte, coatele în linie cu pieptul și nucleul cuplat. Expirați și ridicați ganterele în timp ce vă extindeți brațele deasupra capului. Lasă cele două gantere să se atingă. Inspirați și aduceți brațele înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți - 3 seturi de 15 repetări Odihnă - 20 de secunde 6. Push-Up Swiss Ball Decline Youtube Ţintă - Biceps, triceps, piept, partea superioară a spatelui, umeri, flexori și extensori ai încheieturii mâinii și miez.

Pași Rulați-vă pe o minge elvețiană, mergeți pe mâini și rulați înainte până când genunchii și tibiile se sprijină pe minge elvețiană, iar restul corpului este sprijinit pe palme.